Autor Wątek: Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?  (Przeczytany 11629 razy)

Offline JarekR.

  • Super light
  • **
  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 11, 2005, 22:23:51 »
Moj pierwszy dzien byl dziwny, pamietam jak przez mgle.

W piatek zawiezli mnie do szpitala wieczorem, ok 20-21 (chyba), po drodze zygalem okrutnie. Pozniej nie pamietam drogi od samochodu do szpitala, pamietam, ze mnie wiezli na wozku, pozniej im troche nalalem do pojemniczka. Pozniej mnie zawiezli na sale podpieli kroplowke i pompe z duza strzykawa.
Mozliwe ze stracilem w nocy przytomnosc, bo mierzyli mi poziom cukru co godzine, a pamietam z wtedy tylko 2 pomiary.
Pamietam, ze przez sobote i niedziele rodzina mi przynosila duzo roznych slodyczy i innych takich rzeczy, ktore mi wogole nie byly przydatne.
Pamietam jak w sobote wypilem 2 szklanki gorzkiej herbaty. Wszyscy sie z tego cieszyli.
Pamietam, ze w niedziele zrobilem sie glodny, dostalem dwie kromki chleba maslem. Pielegniarki byly tym obuzone, ze smialem poprosic o jedzenie, i to jeszcze w niedziele.
W poniedzialek wiezli mnie stara karetka do krakowa, dwoch sanitariuszy mnie wiozlo.

A pozniej dwa tygodnie w krakowie.
Kto przestaje marzyæ - umiera.

Offline RAMZES

  • Light
  • ***
  • Wiadomości: 138
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 13, 2005, 23:31:42 »
ja bylem prawie po drugiej stronie wiec niezbyl milo:)
tylko g³upiec bezgranicznie wierzy w to,co wmawiaj± mu inni!!!

Offline KeBi

  • Super light
  • **
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 13, 2005, 23:57:39 »
Ja 5 dni spa³em, ca³kiem pozytywnie ;) Przynajmniej sie wyspa³em :D :D :D  (od pi±tku do ¶rody)
Mój lekarz rodzinny postawi³ diagnozê "alergia"... brak s³ów. Przez przypadek skierowa³ mnie na badanie OB i glikemie...
Moja siostra laborantka nie podejrzewaj±c cukrzycy chciala mi krzy¿ówkê robiæ (zapewne orientujecie sie co to za badanie...) lecz widz±c ¿e ja ledwo na nogach sta³em podarowa³a sobie to badanie dziêki czemu wcia¿ ¿yjê...
 Pó¼niej szpital - po tygodniu na internie w Tczewie w ciê¿kim stanie (o czym równie¿ dowiedzia³em sie po fakcie) trafi³em do Akademii Medycznej w Gdañsku. Tam to by³ luzik i po tygodniu z u¶miechem na twarzy by³em ju¿ w domu.

Ca³e szczê¶cie wtedy nie zdawa³em sobie do koñca sprawy o co w tym wszystkicm chodzi. Wszystko przyj±³em jak to sie mówi "na miêkko"... Dopiero teraz wszystko wychodzi. Wychodz± te problemy, trudno¶ci... dobra nie bede smuci³ :P

Offline kicia

  • Pełna Słodycz
  • *****
  • Wiadomości: 1579
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 14, 2005, 10:31:16 »
jeden dzieñ d³u¿ej lezenia z niewykryt± cukrzyc± (bo juz ustaæ na nogach nie umia³am) i tez by³abym TAM. i tutaj muszê podziêkowaæ rodzicom bo zawie¼li mnie do szpitala a nie panu doktorowi co mnie leczy³ na ¿o³adek i jeszcze sie dziwi³ "¿e tak dobre leki a nie dzia³aj±" :evil:
"Aby pokochaæ jak±¶ rzecz, wystarczy sobie powiedzieæ, ¿e mo¿na j± utraciæ."

Gilbert Keith Chesterton

Offline lukjan

  • Light
  • ***
  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 14, 2005, 12:05:18 »
TO BY£ NAJGORSZY DZIEÑ MOJEGO ZYCIA!!!!!!!!!!!!!! CHCIA£AM SIÊ OBUDZIÆ!!!!!!!!!!!!!!!

£uki mia³ 6 lat i raczej by³ nie¶wiadomy co to oznacza... :cry:
Mirk@

Offline Mia

  • Mega Nałóg
  • 100% cukru w cukrze
  • *****
  • Wiadomości: 2845
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 14, 2005, 17:13:52 »
Ja w³a¶ciwie nic nie wiedzia³am o cukrzycy - jedynie to, ¿e jest nieuleczalna. Te¿ nie zdawa³am sobie sprawy z powagi stanu mojego synka, dopóki nie podpiêto go do respiratora. A w ogóle to, ech, nie chcê tego dnia wspominaæ  :cry:
AC Spirit Combo, Rapid-D Link (metalowe) 6mm

Pozdrófka, Mia

Offline boo

  • Bardzo Słodki
  • *****
  • Wiadomości: 822
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 14, 2005, 22:30:12 »
O rany pamiêtam jaka by³am przera¿ona i zielona.  Do dzisiejszego dnia wspominam, jak pojecha³am do kliniki po pracy, akurat jak wesz³am na oddzia³ dzieci dosta³y kolacjê. Pielêgniarka powiedzia³a mi, ¿e je¶li dziecko nie ma ochoty na 2 bu³ki to mogê jej daæ na 1 WW krakersów. Spojrza³am na ni± jak na kosmitê - nie wiedzia³am nawet co to jest wymiennik...
Nie mo¿na powstrzymaæ ptaków smutku od przelatywania nad Twoj± g³ow±, lecz mo¿na powstrzymaæ je od budowania tam swoich gniazd...

Offline Misioza

  • Administrator
  • 100% cukru w cukrze
  • *****
  • Wiadomości: 3883
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 15, 2005, 00:43:50 »
Hehehe :D Z tymi wymiennikami to tez pamiêtam...Jak przelicza³y Tysi kaszkê (mia³a wtedy roczek).Wielkie bylo moje przerazenie,gdy wysz³o,¿e ma je¶æ o po³owê mniej ni¿ normalnie (zgodnie z wiekiem) dostawa³a. B³êdem by³a zbyt mala ilo¶c kalorii do wieku córeczki.Biedna by³a ca³y czas g³odna.Nie mog³am je¶æ przy niej,wiêc w koñcu i mnie pod³±czono do kroplówki.W szpitalu by³y¶my 3 tygodnie. To by³o straszne,jak to moje dzieciatko "jad³o oczami" dos³ownie. Ech...

W³a¶ie przyszed³ mi pomys³ do g³owy :D A moze zamiast czarnej listy,zrobimy sobie pamiêtnik? Co prawda bêdzie bolesny,ale za to chyba nas nikt nie ukara ?:--)
"Przeżywaj świat w skupieniu,uważnie czyniąc dobro..."

Pompa Paradigm 722,wkłucia Sure T, Care Sens N,

Offline Mia

  • Mega Nałóg
  • 100% cukru w cukrze
  • *****
  • Wiadomości: 2845
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 15, 2005, 11:34:28 »
Matko, z tym jedzeniem w szpitalu to te¿ szopki robi³am. Nie chcia³am je¶æ przy Matku, bo tak mi patrzy³ w zêby, ¿e szok. W koñcu zaczê³am siê chowaæ po k±tach z jedzeniem, a w³a¶ciwie pogryzaniem byle czego, ¿eby nie widzia³. Efekt? Schud³am 5kg w ci±gu tygodnia (nie licz±c tego, co schud³am, jak le¿a³ pod respiratorem).
AC Spirit Combo, Rapid-D Link (metalowe) 6mm

Pozdrófka, Mia

Offline boo

  • Bardzo Słodki
  • *****
  • Wiadomości: 822
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 15, 2005, 17:40:15 »
Ech a jak ja wtedy schud³am. Spodnie mog³am wk³adaæ bez rozpinania :D Niestety chudniêcie idzie mi znacznie szybciej ni¿ przybieranie na wadze :/
Nie mo¿na powstrzymaæ ptaków smutku od przelatywania nad Twoj± g³ow±, lecz mo¿na powstrzymaæ je od budowania tam swoich gniazd...

Offline kicia

  • Pełna Słodycz
  • *****
  • Wiadomości: 1579
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 15, 2005, 19:21:35 »
Cytat: "boo"
Ech a jak ja wtedy schud³am. Spodnie mog³am wk³adaæ bez rozpinania :D Niestety chudniêcie idzie mi znacznie szybciej ni¿ przybieranie na wadze :/


to tak jak mnie :D
"Aby pokochaæ jak±¶ rzecz, wystarczy sobie powiedzieæ, ¿e mo¿na j± utraciæ."

Gilbert Keith Chesterton

Offline Mia

  • Mega Nałóg
  • 100% cukru w cukrze
  • *****
  • Wiadomości: 2845
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 15, 2005, 20:28:36 »
Ja tak mia³am..... kiedy¶. Teraz jest na odwrót  :570:
AC Spirit Combo, Rapid-D Link (metalowe) 6mm

Pozdrófka, Mia

Offline mamas³odziaka

  • Super light
  • **
  • Wiadomości: 93
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 15, 2005, 22:07:30 »
Ja drastycznie nie schud³am. ale by³am wtedy w trzecim miesi±cu ci±¿y. A Maks ak samo nie móg³ widzieæ ¿e cokolwiek jem, wiêc jad³am dwa razy dziennie:rano jak przyje¿d¿a³a rodzinka na szkolenie i potem dopiero wieczorem jak Maks szed³ spaæ...  Waga by³a ok ale ci±¿a na podtrzymaniu, a dzidziu¶ po urodzeniu bardzo nerwowy....

Offline monia

  • Mega Nałóg
  • Pełna Słodycz
  • *****
  • Wiadomości: 1513
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 16, 2005, 23:14:50 »
Ja by³am trzy miesi±ce po urodzeniu m³odszego. Ja nie jad³am nie dlatego ¿eby nie pokazywaæ Damiankowi, ale dlatego, ¿e nie chcia³o mi sie kompletnie je¶æ. Po dwóch tygodniach wygl±da³am jak cieñ cz³owieka.
Pierwszym warunkiem szczê¶cia jest rozs±dek....

Offline Megi

  • Light
  • ***
  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
Jak wspominacie swój pierwszy dzieñ z cukrzyc±?
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 17, 2005, 10:51:21 »
by³ piêkny sloneczny dzieñ. popo³udniu zawie¼li mnie do kliniki podpieli  pe³no kabelków i leza³am przez 2 dni.... oszalec sie da³o. wszystkie pielêgniarki t³umaczy³y mi ze nie mam sie co martwic ze da sie zyc itp. a ja nie wiedzia³am w ogóle o co im chodzi i czeka³am az przyjdzie lekarz i powie mi ze jestem zdrowa :P. dopiero pozniej jak zaczê³o sie szkolenie zrozumia³am co za dziadostwo mnie dopad³o.... by³o troche ³ez, ale mnie ciê¿ko wzruszyc wiec szybko sie przyzwyczai³am. jak narazie zyje, raz lepiej raz gorzej i czasem boje sie wyobrazic co bedzie w przysz³osci :(
\"Ka¿dy chce kochaæ, byæ kochanym bez mi³o¶ci serce krwawi, a te rany, nigdy siê nie goj±... nic nie ukoi bólu, samotno¶ci gdy mi³o¶ci brak..\"